“Nieuws verwoorden in de taal van de ondernemers”, dat was aanvankelijk de opdracht, waarmee ik aan het BOF bulletin begon: een maandelijkse periodiek voor ondernemers in de Haagse Binnenstad.
Het betekende: mensen interviewen, persberichten bewerken, foto’s maken en dan alles fatsoeneren tot twee kantjes A3. Het BOF bulletin bleek een zeer nuttig medium om de Binnenstad Ondernemers Federatie meer bekendheid te geven. Veel ondernemers kennen deze instantie alleen van dit ‘krantje’.
In de loop van 2011 is het in full-colour verschenen. Dit dankzij een drukker die aanbod om het gratis te drukken.
Sinds 2012 wordt het bulletin als nieuwsbrief uitgegeven, waar wij inhoudelijk verder geen bemoeienis mee hebben.
We onderhouden alweer drie jaar de website van de glossy ‘TegelTotaal’ over de tegelbranche, die we ook hebben ontworpen.https://t.co/bqqDjPYmnB pic.twitter.com/VqTJ7yRzrf
— De Multimediahoek (@Multimediahoek) January 6, 2021